Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Hier vindt u een overzicht van de meest gestelde vragen. Indien uw vraag er niet bij staat, neem dan contact met ons op via het contactformulier.

Ik wil meer weten over de GoedeDoelen Cadeaukaart

Wat is de GoedeDoelen Cadeaukaart precies?

»  De GoedeDoelen Cadeaukaart is dé goede doelenkaart van Nederland. Met dit cadeau kan de kaarthouder één of meerdere van de aangesloten goede doelen steunen.

Waar kan ik GoedeDoelen Cadeaukaart kopen?

»  U kunt de cadeaubon van de GoedeDoelen Cadeaukaart bestellen via deze website. De GoedeDoelen Cadeaukaart is daarnaast ook landelijk verkrijgbaar. Kijk bij verkooppunten voor het dichtstbijzijnde verkooppunt bij u in de buurt.

In welke waarden is de GoedeDoelen Cadeaukaart verkrijgbaar?

»  U kunt ieder willekeurig bedrag kiezen vanaf minimaal € 5,00 tot maximaal € 150,00. Op de cadeaubon van de GoedeDoelen Cadeaukaart is geen BTW van toepassing.

Welke doelen kan ik met de cadeaubon van de GoedeDoelen Cadeaukaart steunen?

»  U kunt kiezen uit zeven goede doelen die aangesloten zijn bij de GoedeDoelen Cadeaukaart. Zie het overzicht op de website om te kijken welke organisaties u kunt steunen. Het is ook mogelijk om de waarde te verdelen over alle goede doelen.

Hoe lang is de GoedeDoelen Cadeaukaart geldig?

»  De GoedeDoelen Cadeaukaart heeft een geldigheid van 1 jaar na uitgifte, tenzij anders vermeld. Bij het verlopen van de cadeaubon wordt het bedrag verdeeld over de aangesloten goede doelen.

Is het mogelijk een cadeaubon van de GoedeDoelen Cadeaukaart te verlengen?

»  Het is niet mogelijk om uw GoedeDoelen Cadeaukaart te verlengen.

> Ik heb een vraag over het geven van de GoedeDoelen Cadeaukaart

Hoe kan ik een cadeaubon van de GoedeDoelen Cadeaukaart geven?

»  De GoedeDoelen Cadeaukaart geeft u eenvoudig door één van onze verkooppunten te bezoeken of door de cadeaubon te bestellen op deze website.  De GoedeDoelen Cadeaukaart kunt u opwaarderen in ieder willekeurig bedrag vanaf € 5,- tot maximaal € 150,-. U of de ontvanger ontvangt de GoedeDoelen Cadeaukaart altijd in een mooie geschenkverpakking waarbij ruimte is voor een persoonlijke boodschap.

Hoe kan ik de GoedeDoelen Cadeaukaart betalen?

» U betaalt uw cadeaubon van de GoedeDoelen Cadeaukaart met creditcard of iDeal. Zo internet bankiert u eenvoudig, betrouwbaar en snel via uw eigen bank. Zakelijke bestellingen kunnen ook per factuur worden voldaan.

Wat is de levertijd van een GoedeDoelen Cadeaukaart?

»  Uw bestelling wordt geleverd nadat de betaling is voldaan. Wanneer uw bestelling vóór 17.00 uur is besteld en betaald, dan wordt de cadeaubon dezelfde dag nog via PostNL verstuurd!

Kan ik de cadeaubon van de GoedeDoelen Cadeaukaart ook per e-mail ontvangen?

»  Nee, op dit moment hebben wij nog geen digitale versie van de cadeaubon die u per e-mail kunt ontvangen. Zodra wij deze dienst gaan aanbieden zullen wij dit duidelijk kenbaar maken.

Hoe wordt de GoedeDoelen Cadeaukaart verzonden?

»  Uw bestelde cadeaubon van de GoedeDoelen Cadeaukaart wordt via PostNL verstuurd.

Wat zijn de verzendkosten?

» Wanneer u een cadeaubon van de GoedeDoelen Cadeaukaart bestelt, betaalt u € 1,95 verzend- en administratiekosten, ongeacht het aantal bestelde cadeaubonnen.

Moet ik betalen voor de verpakking?

» Nee, de cadeaubon van de GoedeDoelen Cadeaukaart wordt altijd gratis in een luxe cadeauverpakking aangeleverd. Alleen voor 'niet-standaard' verpakkingen (bijv. gericht op Verjaardag, Sinterklaas, Kerst, Valentijnsdag en Moederdag) kan een kleine toeslag gevraagd worden. Dit wordt dan duidelijk vermeld bij het bestellen.

Ik probeer een cadeaubon van de GoedeDoelen Cadeaukaart te bestellen, maar er gaat iets niet goed. Wat nu?

»  Neem contact op met onze klantenservice via ons contactformulier of stuur een email naar info@goededoelen-cadeaukaart.nl. Wij nemen uiterlijk binnen 3 werkdagen contact met u op!

Ik heb een cadeaubon van de GoedeDoelen Cadeaukaart besteld en betaald, maar ik heb deze niet ontvangen. Wat nu?

»  Neem contact op met onze klantenservice via ons contactformulier of stuur een mail naar info@goededoelen-cadeaukaart.nl. Wij nemen uiterlijk binnen 3 werkdagen contact met u op!

> Ik heb een vraag over het inwisselen van de cadeaubon van de GoedeDoelen Cadeaukaart

Hoe kan ik het saldo van mijn GoedeDoelen Cadeaukaart opvragen?

» Vul uw kaartnummer in bij de donatiepagina's van één van de aangesloten goede doelen om het saldo en de geldigheid van uw GoedeDoelen Cadeaukaart op te vragen. Het kaartnummer van uw GoedeDoelen Cadeaukaart vindt u op de achterzijde van de cadeaubon.

Hoe kan ik een GoedeDoelen Cadeaukaart inwisselen?

»  Ga naar één van de aangesloten goede doelen op deze website. U kunt de waarde die op uw kaart staat doneren aan een organisatie naar keuze. Het is ook mogelijk om het hele bedrag te verdelen over alle aangesloten goede doelen.

Kan ik meerdere GoedeDoelen Cadeaukaarten tegelijk inwisselen?

»  Helaas. U kunt uw GoedeDoelen Cadeaukaarten niet aan verschillende goede doelen doneren.

 Moet ik de GoedeDoelen Cadeaukaart in één keer besteden?

»  Ja, u schenkt het hele bedrag in één keer aan een goed doel naar keuze. 

Hoeveel procent van mijn donatie komt bij het door mij gekozen goede doel terecht?

»  95% van uw donatie gaat direct naar het goede doel. De resterende 5% wordt gebruikt voor de kosten van de kaart, de verpakking, de verzending, onderhoud van de website en financiele afhandeling.

Kan ik mijn GoedeDoelen Cadeaukaart ook besteden bij één van de verkooppunten?

»  Nee, dit is niet mogelijk. Deze winkels verkopen alleen GoedeDoelen Cadeaukaarten, zij accepteren deze cadeaukaart niet als betaalmiddel. U kunt de cadeaubon van de GoedeDoelen Cadeaukaart alleen besteden bij de aangesloten goede doelen die op deze site vermeld staan.

Kan ik mijn GoedeDoelen Cadeaukaart voor contant geld inwisselen?

»  Nee, de waarde van uw GoedeDoelen Cadeaukaart kan uitsluitend worden gedoneerd aan één van de aangesloten goede doelen.

Zijn alle prijzen inclusief BTW?

»  De cadeaukaarten zijn vrijgesteld van BTW.

Hoe snel worden bestelde producten geleverd?

» In de bevestingsmail die u ontvangt na het bestellen van de cadeaubon vindt u de levertijd van uw bestelling. Indien u de GoedeDoelen Cadeaukaart op werkdagen vóór 17.00 bestelt en betaalt wordt deze dezelfde dag nog verstuurd via PostNL.

Ik heb een vraag met betrekking tot mijn bestelling.

»  Stuur dan een e-mail naar info@goededoelen-cadeaukaart.nl.

 Wat zijn de betaalmogelijkheden?

» U kunt middels iDeal of creditcard betalen. Wanneer u een bestelling doet vanuit een bedrijf kunt u met een factuur betalen. Ook wanneer u via factuur bestelt, wordt de bestelling dezelfde dag nog verstuurd.

> Ik heb een probleem met het inwisselen van de cadeaubon van de GoedeDoelen Cadeaukaart

Wat moet ik doen als de GoedeDoelen Cadeaukaart niet werkt bij het doneren?

»  Als uw GoedeDoelen Cadeaukaart niet werkt, is deze mogelijk verlopen. Mocht dit niet het geval zijn, dan kunt u een afbeelding van de achterkant van de kaart naar ons mailen.

Mijn GoedeDoelen Cadeaukaart is ernstig beschadigd. Wat moet ik doen?

»  Wanneer uw kaart beschadigd is, zou het 19-cijferige nummer achterop de kaart alsnog moeten werken bij het doneren. Indien u problemen ondervindt bij het doneren, kunt u een afbeelding van de achterkant van de kaart naar ons mailen.

Hoe bestel ik cadeaubonnen van de GoedeDoelen Cadeaukaart voor mijn bedrijf?

»  Voor meer informatie over de GoedeDoelen Cadeaukaart als zakelijk cadeau of zakelijke bestellingen kun u contact op nemen met de GoedeDoelen Cadeaukaart via info@goededoelen-cadeaukaart.nl. Of bel naar 020 752 7320. Indien de bestelling meer dan €300 bedraagt zal deze aangetekend worden verzonden à €8,05.

Wat zijn de mogelijkheden tot het personaliseren van een cadeaubon van de GoedeDoelen Cadeaukaart als zakelijke klant?

»  Er zijn een tal van mogelijkheden voor het op eigen wijze invullen van de GoedeDoelen Cadeaukaart. Kijk hiervoor op de pagina 'zakelijk'  op deze site of neem voor maatwerk oplossingen contact op met de GoedeDoelen Cadeaukaart via info@goededoelen-cadeaukaart.nl. Of bel naar 020 752 7320.

> Overige vragen

Ik ben per ongeluk mijn GoedeDoelen Cadeaukaart kwijtgeraakt. Wat nu?

»  Het is uw eigen verantwoordelijkheid om uw GoedeDoelen Cadeaukaart goed en veilig te bewaren. Er kan geen aanspraak worden gemaakt op compensatie bij verlies van de pas.

Wanneer weet ik of ik de verdubbelaar heb gewonnen?

»  Op elke eerste maandag van de maand wordt er een winnaar getrokken. De winnaar krijgt hierover bericht. Over de uitslag wordt niet gecorrespondeerd.

> Ik heb een klacht of opmerking over de cadeaubon

Waar kan ik met mijn klacht of opmerking terecht?

»  Neem in dit geval contact met ons op via het contactformulier. Wij zullen binnen drie werkdagen op uw klacht reageren.

Is uw vraag nog niet beantwoord? Neem contact met ons op via het contactformulier. Wij zullen uw vraag binnen 3 werkdagen beantwoorden.